Sinanoba Mah. Mustafa Kemal Bul. 47B2 Lavinya Marmara Sitesi, Büyükçekmece/İstanbul

HİZMETLERİMİZ

Kliniğimizde, sürekli güncellenen teknolojik gelişmeler ışığında, implant, diş kaplama, köprü, dolgu, diş taşı temizliği, kanal tedavisi gibi her türlü ağız ve diş hastalıkları üzerine hizmet verilmektedir.

Bleachİng (Beyazlatma)

Dişlerinizde çeşitli yiyecek, içecek, tütün ürünleri, yaşlanma, travma veya kullanılan bazı ilaçlardan dolayı renklenme meydana gelebilir. Diş beyazlatma (bleaching) işlemi bu renklenmelerin giderilmesinde yapılan tedavilerin başında gelir.

Diş beyazlatma işlemi basit bir işlemdir. Beyazlatıcı ürünler iki diş beyazlatıcıdan (hidrojen peroksit veya karbamid peroksit) birini içerir. Bu ağartıcılar, lekeleri daha küçük parçalara bölerek renkleri daha az konsantre hale getirir ve dişlerinizi daha parlak olmasını sağlar.

Lamİnate Veneer (Yaprak Porselen)

Yaprak porselen olarak da bilinen laminate veneer uygulaması, adını kullanılan takma tırnak kalınlığındaki plakalardan alır. Bu yöntem, dişlerin daha beyaz görünmesini ve diş bozukluklarının ortadan kaldırılmasını sağlar.

Dişlere doğal bir beyazlık kazandıran laminate veneer uygulamasında öncelikle kişinin diş yapısı incelenir. Ardından diş yüzeyinden çok ince bir tabaka alınarak veya dişlerin durumuna bağlı olarak hiç alınmayarak yerine hazırlanılmış olan laminate veneer’lar yerleştirilir ve yapıştırılır. Bu işlem esnasında özel bir yapıştırıcı malzeme kullanıldığından lamine veneer’ların düşmesi veya diş yüzeyinden ayrılması mümkün değildir.

ESTETİK TEDAVİLER

KANAL TEDAVİSİ

Kanal tedavisi oldukça fazla hasar görmüş ya da iltihaplanmış bir dişi tedavi etmek için yapılan bir tedavidir. Tedavi, dişin hasar görmüş bölümünün (dişin özü-pulpa) çıkarılması, temizlenmesi, dezenfekte edilmesi ve tekrar doldurularak kapatılmasını içerir.

Pulpaya bu denli hasar veren nedenlerin en yaygın olanları çatlamış ya da kırılmış diş, çürüğün çok derin olması ya da aynı dişe birçok kez tedavi uygulanmış olmasıdır. Kanal tedavisi terimi, söz konusu tedavide dişin köklerinin içindeki kanalların temizlenmesinden kaynaklanır.

CERRAHİ TEDAVİLER

SABİT VE HAREKETLİ PROTEZLER

Sabit protez, eksik veya aşırı derecede madde kaybı görülen dişlerin rengi ve dokusuna benzer malzemeler kullanılarak yerine konması işlemidir. Bu işlemde metal, metal destekli porselen kuronlar, güçlendirilmiş porselen veya zirkonyum alt yapılı tam porselen kuronlar, metal kuronlar gibi farklı malzemeler kullanılır.

Hareketli protez, hasta tarafından takılıp çıkarılabilen ve eksik dişlerin yerini alan apareylerdir. Total protez, parsiyel protez, immediat protez ve diş üstü protezler olmak üzere çeşitli tipleri mevcuttur. Total protezler, ağzınızda hiç doğal diş kalmadığı durumlarda, alt ve üst çenede kalan kemik dokusu üzerinden destek alan, akrilikten üretilen, halk arasında 'takma diş' olarak da adlandırılan protezlerdir. İmplant yapılamadığı özel durumlarda uygulama alanı bulmaktadır. Total protezlerde porselen diş kullanmak genellikle sağlıklı bir yaklaşım değildir. Bu sebeple bu protezlerde plastik diş kullanılır; ancak bu dişlerde zamanla renkleşmeler görülebilir. Doğal dişlerin bir kısmının var; bir kısmının ise çekilmiş olduğu durumlarda yapılan takılıp çıkarılabilir protezlere 'parsiyel protez' denir. Parsiyel protezler ya akrilikten ya da tek parça dökümden yapılır. Bu tip protezler, ana dişlere bağlanan kroşe tellerle tutuculuk sağlarlar. Bu tel görünümünün estetik olmadığını düşünen hastalara hassas bağlantılı estetik protezler de yapılabilir.

PROTEZLER

İMPLANT

Doğal dişlerin herhangi bir nedenle kaybedilmesi durumunda, kaybedilmiş olan doğal dişlerin yerine uygulanan titanyum vidalardır. Kemik içine yerleştirilen bu vidalar, belli bir iyileşme süresi içinde kemik ile bütünleşir ve üzerlerine yapılan sabit ya da hareketli protezlere destek olurlar. Böylece hastanın yaşam kalitesi artırılarak, sosyal olarak kendilerini daha güvende hissetmesi sağlanır. Doğal diş eksikliğinin giderilmesinde kullanılan en sağlıklı yöntemdir.

İMPLANTOLOJİ

ORTODONTİK TEDAVİ

Ortodontik tedavi uygulamaları sırasında kapanış bozuklukları ve dişlerin sıralanmaları, halk arasında diş teli olarak adlandırılır, braketler, teller ve apareylerle düzeltilir. Diş, dudak ve çeneler doğru konumlarına getirilir ve düzgün dişlerle birlikte ahenkli bir yüz görünümü elde etmek amaçlanır.

ORTODONTİ

PERİODONTOLOJİ

Periodontal hastalıklar dişeti ve dişleri destekleyen diğer dokuları etkileyen iltihabi hastalıklardır. Erişkinlerde diş kayıplarının %70'inden periodontal hastalıklar sorumludur. Bu hastalıklar erken dönemde teşhis edildiklerinde kolay ve başarılı bir şekilde tedavi edilebilirler.

Dişeti hastalığının erken döneminde vakaların çoğunluğunda, diş taşı temizliği, plağın uzaklaştırılması ve düzgün bir kök yüzeyinin sağlanmasını takiben günlük etkin ağız bakımı başarılı bir tedavi için yeterlidir. Daha ilerlemiş vakalar cerrahi tedaviyi gerektirebilir.

PERİODONTLOJİ

DİŞ ve Çene CERRAHİSİ

Ağız, diş ve çene bölgelerindeki yumuşak ve sert dokulardaki hastalıkları, yaralanmaları, gelişimsel rahatsızlıkları tanımlayan, bunlar sonucunda oluşmuş fonksiyon ve estetik bozuklukların medikal ve cerrahi tedavisini gerçekleştiren çalışma alanıdır.

Ağız, Diş ve Çene bölgelerinde gerçekleştirilen bazı işlemler şunlardır : Apikal Rezeksiyon; yirmi yaş dişi çekimi, diş çekimi; protez öncesi cerrahi uygulamalar; implant cerrahisi; operasyon sonrası öneriler.

CERRAHİ TEDAVİLER

ORAL DİAGNOZ VE RADYOLOJİ

Teşhis ve tedavi planlamasının yapıldığı, hastalarımızı ilk olarak karşıladığımız bölümümüzdür. Kurumumuza gelen hastalarımız şikayetleri doğrultusunda tedavilerine başlamadan önce uzman diş hekimleri tarafından muayene edilirler. Eğer gerek görülürse radyolojik görüntüleri alınır.

Kurumumuzda teşhis için gerekli en ileri teknoloji kullanılarak hastalarımızın radyografik değerlendirmeleri yapılır. Bu değerlendirmeler sonucu hastalarımızın tedavi planları oluşturulur.

RADYOLOJİ

ZİRKONYUM

Renginin beyaz olması ve ışığı geçirgen yapısı nedeni ile diş hekimliğinde, seramik kuronların altında altyapı malzemesi olarak kullanılır. Zirkon seramik kuronlar herkese uygulanabilir. Zirkon’un herhangi bir alerji özelliği bulunmadığı için kullanım alanı geniştir. Herhangi bir yaş aralığı yoktur. Zirkonların vücuda herhangi bir zararı yoktur. Doku dostu malzemelerdir.

Zirkon kuronların diğer metal destekli kuronlara göre üstünlüğü fazladır. Zirkonlar beyaz renkli ve yarı şeffaf oldukları için ışığı geçirirler. Işık geçirgenliği doğal dişe en yakın olduğundan doğal dişin estetiğine ulaşırlar. Metal destekli kuronlarda bu durum söz konusu değildir. Zirkonlar korozyona uğramazlar böylece ağızda renk değişikliği veya metalik tat bırakmazlar. Metal destekli kuronlar ağızda korozyona uğrarlar.

ESTETİK TEDAVİLER

İptal
Doktor Seçimi Hakkında
Özellikle seçmek istediğiniz bir doktorumuz varsa seçebilirsiniz ancak seçmiş olduğunuz tarihteki uygunluk durumu göz önüne alınarak randevu verilir.
Lütfen Dikkat! Bu formu gönderdikten sonra kliniğimiz tarafından size ulaşılacak ve randevunuz onaylanacaktır. Aksi durumda randevunuz onaylanmış kabul edilmemektedir.

Wyatt Esmond
General Dentist
Closed
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Arnie Alban
Pedodontics